Сметка

 

Забравил съм си паролата и имейл адреса, с които съм се регистрирал. Какво да направя?
Ако не помните Вашата парола можете да активирате нова, като използвате опцията "Забравена парола", която се намира в менюто "Вход". Кликвайки на "Забравена парола", ще трябва да въведете Вашия имейл адрес, с който сте се регистрирали и да натиснете червения бутон "Изпрати email". Системата автоматично ще Ви изпрати имейл с инструкции как да възстановите Вашата парола. В случай че не помните имейл адреса, с който сте се регистрирали, моля свържете се с "Отдел Клиенти" в удобно за Вас време, за да получите подробна информация и съдействие.

 

Опитвам се да се логна и ми изписва, че сметката ми е блокирана. Какво означава това и как мога да отблокирам сметката си?
При пет последователни грешни опита да въведете Вашите данни за достъп (имейл и/или парола), системата автоматично ще блокира Вашата сметка от съображения за сигурност. За да отблокирате сметката си, е нужно да се свържете с "Отдел Клиенти" в удобно за Вас време, за да получите подробна информация и съдействие.

 

Нужно ли е да имам отделни сметки, за да играя в отделните секции на сайта?
Не. Сметката за всички секции на сайта е обща. Например: ако досега сте залагали само в спортната секция на сайта, а сега желаете да играете Лото игри, не е нужно да прехвърляте средствата си от една сметка в друга.

 

Мога ли да регистрирам повече от една карта?
Да. Вие може да регистрирате до 5 карти във Вашата сметка и да депозирате средства чрез тях. Единственото условие е картодържателят и титулярът на сметката в 7777.bg да са идентични. В случай че Национална лотария установи, че е наличен депозит с дебитна/кредитна карта, чийто титуляр не съответства на титуляра на сметката в 7777.bg, операторът си запазва правото да закрие едностранно клиентската сметка и да отнеме всички реализирани печалби.

 

Как мога да огранича временно достъпа до моята сметка?
Изберете „Моят профил“, намиращ се горе в дясно, след това „Промяна данни“ от лявото меню. Тук, в меню „Настройки“ ще намерите опцията „Желая да блокирам профила си“, с която ще можете да ограничите достъпа до Вашия акаунт за желан от Вас времеви период. Също така, в това меню, може да забраните достъпа си изцяло или частично до някои от игрите на сайта, да въведете лимит на загуба или лимит за зареждане на сметка.

 

През какви устройства мога да вляза в сайта на Национална лотария?
За да имате максимално приятна и безпроблемна работа със сайта на Национална лотария, препоръчваме Ви да използвате някои от следните интернет браузъри:
- Internet Explorer (последна версия)
- Mozilla Firefox (последна версия)
- Google Chrome (последна версия)
Мобилните платформи, които Ви препоръчваме да използвате, за да запазите приятното си изживяване от сайта, когато сте в движение са:
- Устройства с операционна система Apple iOS
- Устройства с операционна система Google Android