Зареждане на сметка

 

В какви валути мога да депозирам средства в 7777.bg?
Средствата по Вашата сметка в Национална лотария може да са единствено в български лева. При депозит в друга валута, сумата трябва да претърпи превалутиране, за което е възможно Вашата банката да Ви наложи такса.

 

Какви разплащателни методи предлагате?
Национална лотария е интегрирала на сайта си най-популярните и сигурни онлайн и кешови разплащателни методи, които да отговарят изцяло на нуждите и комфорта на българския клиент. Клиентите ще могат да депозират и теглят средства чрез дебитни/кредитни карти, Easypay, FastPay, Epay, Cashterminal, Банков Трансфер. За повече информация относно предлаганите разплащателни методи, моля кликнете ТУК.

 

Каква е минималната/максималната сума, която мога да депозирам?
Минимална сума на депозит при отделните начини на плащане:
Easypay - 10лв
FastPay - 10лв
Дебитна кредитна карта - 10лв
Epay - 10лв
Cashterminal - 10лв
Банков трансфер - 10лв
Няма ограничение за максимална сума на депозиране независимо от начина, който използвате.

 

Колко пъти на ден мога да депозирам средства по сметката си?
Няма ограничение на броя депозити, които можете да извършите за 24ч.

 

Опитвам се да депозирам с дебитна/кредитна карта, но не успявам, какъв може да е проблемът?
Причините за такъв неуспешен опит може да са следните:
1. Недостатъчен наличен баланс по Вашата картова сметка (трябва да имате достатъчно средства по картовия си баланс, за да депозирате избраната от Вас сума).
2. Вашата карта не поддържа разплащания чрез интернет (ако не използвате Вашата карта за разплащания в интернет, е много вероятно да не сте активирали тази опция). Можете да се свържете с банката картоиздател, за да активирате услугата.
3. Грешно въведени данни в нашата система (моля, проверете внимателно дали въвеждате всички данни от Вашата карта коректно в нашата сметка).
4. Понякога се получава отказ на депозит заради грешка в българската банкова система. Съветваме Ви да изчакате от 5 до 15 минути, след което да се опитате да депозирате отново. В много от случаите подобен повторен опит води до успешен депозит.
5. В случай че използвате 3D Secure карта, моля, уверете се, че попълвате Вашия 3D Secure код в прозореца, който се появява пред Вас.
Ако нито един от съветите, дадени по-горе, не помага, можете да се свържете с "Отдел Клиенти" в удобно за Вас време. Ще се опитаме да направим всичко възможно да Ви помогнем, за да депозирате успешно средства по Вашата сметка или да Ви насочим към използването на друг начин на плащане.

 

Как да депозирам с Банков трансфер и къде да видя данните за банковите сметки на Национална лотария?
За да заредите сметката си в Национална лотария чрез Банков трансфер, е нужно да преведете средства към една от банковите сметки на Национална лотария, които можете да откриете в меню "Зареди сметка" > начин на депозит "Банков трансфер" и посочите като референция на превода Вашия имейл адрес, с който сте регистрирани в 7777.bg. След като Вашият превод постъпи в една от банковите сметки на Национална лотария, Вашата сметка в сайта ще бъде заредена веднага със съответната сума.

 

Трябва ли да информирам Национална лотария, когато направя Банков трансфер?
Препоръчваме Ви след като депозирате средства чрез Банков трансфер да информирате нашия "Отдел Клиенти" в удобно за Вас време. По този начин, ние ще сме предварително уведомени и ще очакваме постъплението, за да можем да го кредитираме мигновено във Вашата сметка, след като средствата бъдат отразени в някоя от банковите сметки на Национална лотария.

 

Мога ли да направя банков трансфер от банкова сметка на лице, различно от лицето, което има регистрация в 7777.bg?
Не. При зареждане на сметка чрез Банков трансфер се изискват лични данни от наредителя на средствата. При несъотвествие на данните за наредителя и титуляра на сметката в Национална лотария, средствата няма да бъдат кредитирани в сметката, а върнати обратно към лицето извършило банковия трансфер.

 

Мога ли да депозирам средства с дебитна/кредитна карта, чийто титуляр не съм аз?
Не. Депозирането на средства с дебитна/кредитна карта, чийто титуляр е различен от титуляра на сметката в Национална лотария е строго забранено и в пълен разрез с общите правила и условия на 7777.bg. Ако Национална Лотария установи подобно нарушение, операторът има право едностранно да закрие клиентската сметка и да отнеме всички реализирани печалби от нея.

 

Мога ли да избера друг начин на плащане?
Да. Можете да депозирате средства с всеки един от начините на плащане, който Национална лотария предлага на своя сайт. Ако веднъж вече сте заредили сметката си с даден начин и желаете да регистрирате друг, то просто влезте в меню „Зареди сметка“ и кликнете върху желания от Вас начин.

 

Какво представлява „Ваучер за игра на 7777.bg"?
Услугата позволява лесно и бързо да заредите сметката си на 7777.bg. Ако използвате „Плащане чрез A1“, сумата ще постъпи моментално по игралната Ви сметка на 7777.bg. Сумата, използвана за зареждане, ще бъде отчетена във следващата Ви месечна фактура.

 

Как мога да се възползвам от услугата?/ Кой може да се възползва от услугата?
Необходимо е да сте пълнолетен гражданин и да имате регистрация на 7777.bg. От уебсайта на 7777.bg изберете ЗАРЕДИ СМЕТКА, желаната сума (10лв, 15лв, 20лв или 30лв) и потвърдете плащането, въвеждайки уникалния код, получен чрез СМС на мобилния телефон, избран да изпълни трансакцията.

 

Мога ли да използвам услугата извън територията на България?
Да, ако имате сметка към А1 може да заредите Вашата сметка на 7777.bg и извън територията на Република България.

 

Искам да си закупя „Ваучер за игра на 7777.bg", но не успявам, какво да направя?
Нужно е да сте пълнолетен гражданин с регистрация на 7777.bg и абонаментна сметка (на договор) от поне 6 месеца към А1, като физическо лице. Ограничения се прилагат за следните: предплатени услуги, фирмени сметки, сметки с ограничен лимит или неизрядни платци, сметки на непълнолетни лица или други случаи, за които А1 еднолично е наложил ограничения.

 

Защо получавам SMS от 1577 за извършено плащане? Мога ли да спра тези СМС-и?
Това е безплатен уведомителен SMS, който се изпраща към всички клиенти, които са закупили успешно платено съдържание. Не, не е възможно.

 

Не съм ползвал услугата, а имам начислена сума във фактурата?
Трансакцията е двустъпкова с потвърждение чрез СМС КОД изпратен на телефона, който е използван за захранване на 7777.bg. Потвърждението на трансакцията се осъществява чрез потвърждение на КОДА в сайта, като кодът е уникален за всяка нова трансакция. На практика това гарантира, че до телефона е имало физически достъп в рамките на 24-часа от инициирането на плащането и получения код е въведен в уеб платформата.

 

Ще виждам ли закупения от мен ваучер за игри във фактурата ми от А1?
Да, във фактурата за месечната Ви сметка покупката ваучер ще се визуализира като „Задължение към трети страни“, а в детайлната разпечатка ще можете да видите и по-подробна информация точно кога е извършено.

 

Искам да закупя платено съдържание на стойност по-висока от 30лв., но не ми разрешава. Какво да направя?
Максималната сума на отчетен период (месец) е ограничена до 30лв на сметка. Няма възможност сумата да бъде увеличена.

 

Може ли непълнолетното ми дете да се възползва от услугата?
Не. За да се използва услугата е необходимо клиентът да има регистрация на сайта 7777.bg. Регистрация на сайта не могат да направят непълнолетни граждани.

 

Мога ли да заредя моята сметка от телефона на трето лице, син, дъщеря и т.н.?
Да, възможно е да направите зареждане по сметка от телефонен на ваш познат. Моля имайте предвид, че титуляра на сметката и собственика на номера носят изцяло отговорност за трансакцията.

 

Искам да заредя различна сума от 10, 15, 20 или 30лв, как мога да го направя?
Може да закупувате ваучери само с предефинираните за това суми. 10/15/20 или 30 лева. Като максимално е ограничено до 30лв за отчетен период (според плана по договора Ви).

 

Заплаща ли се нещо допълнително за услугата или само стойността на ваучера?
Не, няма да заплатите нищо допълнително, а само сумата на ваучера, който сте избрал/а.

 

Депозирах по грешка. Как да си изтегля парите, веднага след като съм депозирал?
Клиенти, използвали разплащателен метод "ваучер от А1" могат да направят изходящ трансфер чрез Банков трансфер или EasyPay. Преди това е нужно да се изпълнят всички условия за игра съпътстващи покупката на ваучера.

 

Мога ли да си платя сметката в А1, като изтегля пари от 7777.bg?
Не е възможно да получавате средства обратно по сметката Ви в А1.

 

Какво да правя, ако не получавам СМС?
Ако не получите СМС с кода за трансакцията до 3 минути, може да опитате следното: Изпълнете заявката за депозит отново, като за нея ще получите НОВ СМС код на телефона. В случай че отново не получите СМС, то вероятните причини са следните: 1) Имате право на максимум 30лв на месец. 2) А1 Ви ограничава поради следните причини - Абонат сте от по-малко от 6 месеца, вашата сметка НЕ е на физическо лице, имате непогасени задължения, недостатъчен или ограничен кредитен лимит, ограничение за плащания. 3) Имате проблем с СМС настройките.